Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: CU IUBIRE.

Vizualizari

Etichete !

duminică, 29 ianuarie 2017

CU IUBIRE.


      Afirmaţii: mă adaptez noilor energii, integrez noile energii, mă expansionez, atenţia mea este focalizată pe schimbări, accept noile schimbări, manifest înţelepciunea din interior, nu există separare, totul este interconectat, toate sunt deodata, simultan. În mine este Totul, sunt Totul, am ideile, am soluţiile, am raspunsurile, mă accesez Total, am deschidere să mă exprim liber, să mă manifest liber, să fiu exact aşa cum sunt cu adevărat.

      Mă eliberez total, am linişte, libertate, pace, lumina, iubire, abundenţă, prosperitate, şi toate înălţătoare, pentru că Sunt. Sunt Toată Fiinţa, Completă, Întreagă, Sunt Ceea Ce Sunt, Iubirea. Am Puterea Totală şi ies din frecvenţa că nu reuşesc, că nu pot, că nu îmi iese, că nu merit, că am greşit, că regret, că am incapabilitate. Fac ordine în gânduri, activez şi curăţ ceea ce nu este în aliniament cu voinţa mea, cu intenţiile mele, cu dorinţele mele şi mă eliberez, mă echilibrez, conştientizând, acceptând, transmutând, transformând, trecând la acţiuni.

      Nu dau putere la ceea ce nu corespunde cu ceea îmi doresc, aleg să construiesc ceea ce îmi propun, fiindcă îmi deschid cu încredere Oportunităţile, ştiind că ele sunt Reale şi mă pot adapta lin, fluent, fiind Ceea ce Sunt, Iubire. Trăiesc în alegerile conştiente, las temerile de esec, fiindcă ele nu există, eşecul este iluzie. Mă îmbrăţişez cu iubire, nu mă supăr pe mine, realizez în şi cu Iubire schimbările în viaţa mea. 

    Anghel Nicolae Ciprian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.