Gandeste Pozitiv ... Fii Informat: Mărturie: Curățarea Organismului De Metale Grele Cu Tehnologia Keshe

Vizualizari

Etichete !

sâmbătă, 19 noiembrie 2016

Mărturie: Curățarea Organismului De Metale Grele Cu Tehnologia Keshe

Cum Și-a Curățat Organismul Dna. Gunay Apak Cu Ajutorul Tehnologiei Plasmatice

În acest articol avem mărturia dnei. Gunay (Turcia) care şi-a detoxifiat organismul de metalele grele pe care le avea, cu ajutorul gansurilor şi-a compreselor plasmatice.

"Testele au arătat foarte mult plumb şi peste limită mercur, cadmiu, taliu în corpul meu.
După ce am fost informată despre lecţiile dlui. Keshe în aprilie 2016, pentru următoarele 3 luni am petrecut câte 8-10 ore în fiecare zi pentru a-i ascultă atelierele. Împreună cu soţul meu am urmat următorii paşi: am produs diferite gansuri şi nano materiale pentru prima dată.
După ce am învăţat despre capacitatea de însănătoşire a apei de gans, am început să consum apă de gans de CO2, aproximativ 3-5 ml în fiecare zi. Ocazional am adăugat şi câte 1 ml de apă de gans de CuO2 şi CH3 în apa mea de băut.
În paralel cu asta am început să utilizez plasturii de sănătate cu apă de gans de CO2 pe diferite părţi ale corpului. De asemenea, am utilizat şi plasturi cu gansuri de CuO2 şi CH3.
La început am experimentat fără vreo sistematizare încercând să înţeleg efectele. Pentru sănătatea mea generală făceam verificări ale progreselor săptămânale şi lunare. M-am concentrat mai mult asupra plămânilor, vezicii biliare şi-a sistemului digestiv.
Recent, am observat o schimbare drastică în sens pozitiv în testele de metale grele. Îmbunătăţirea s-a datorat apei de gans şi-a plasturilor plasmatici cu apă de gans.
Eu ştiu cât de dificil este să se elimine metalele grele din organism şi cât sunt de nocive. Prin urmare am vrut să împărtăşesc asta public.
Înainte de această cură de detoxifiere cu apă plasmatică, am aplicat diferite programe de detoxifiere, am băut chiar bentonită, am utilizat băi de defoxifiere a picioarelor mai mult de 100 de ori în ultimii 3-4 ani, am utilizat de asemenea programe de curăţare spirituală totală a corpului. Nu am putut obţine această îmbunătăţire atât de rapidă şi bună.
Vă rog observaţi îmbunătăţirea valorilor de plumb, mercur, cadmiu şi taliu în următoarele rezultate după utilizarea apei de gans:


Observaţi că această metodă este ieftină şi accesibilă, fără efecte adverse şi uşor de utilizat.
Mulţumim dlui. Keshe şi membrilor Fundaţiei Keshe pentru furnizarea cunoaşterii libere şi de bună voie.
Aplicaţi-o, veţi obţine beneficii şi sănătate deplină! Bucuraţi-vă de curăţire!"
Consultă aici și bazarul nostru virtual unde poți găsi diferite aplicații plasmatice pentru energizare, detoxifiere și echilibrare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii se accepta fara jigniri, fara atac la persoana, combateti (sau sustineti) ideea in sine, cu argumente pertinente intr-un mod constructiv, sa lasam ideile sa se bata intre ele in baza unor argumente solide ce corespund realitatii nu fictiunii, sau unor dogme primitive si perimate.
Multumesc pentru intelegere.